صندوقچه بانو

خدایا مرا ببخش در مقابل تو می ایستم و از خود سخن می گویم

صندوقچه بانو

خدایا مرا ببخش در مقابل تو می ایستم و از خود سخن می گویم

صندوقچه بانو

الا بذکرالله تطمئن القلوب
نام و یاد خدای مهربان آرامبخش دلهاست

سلام و عرض ادب خدمت
بزرگوارانی که از سر لطف و محبت به وب نوشته های این حقیر سر زدید، قدم سر چشم من گذاشتید و خیلی خوش اومدید

انتخاب این عنوان متأثر از علاقه من به صندوقچه هست که هر موقع صندوقچه ای می بینم یاد پدربزرگا و مادربزرگا می افتم، عزیزانی که من هیچکدومشون رو قسمت نبوده ببینم و این حسرت همیشگی با من هست...
این صندوقچه با دست نوشته ها و دلبافته های خودم پر خواهد شد و شاید روزی برایم خیلی قدیمی و باارزش بشود... شاید!
همان روزی که دل تنومدی از خاطرات و حرف های شیرین پیدا خواهد کرد...
به دل گرمی همه دوستانم احتیاج دارم

بابا بزرگ ها و مادربزرگ ها رو ببوسین...

طبقه بندی موضوعی

چهار سال و اندی از دیدار قبلی گذشت

 

این بار هم کاسه ام خالی بود یا دلم شکست!

 

چیزی که قوت قلبم میداد، آروم ساکم رو بست

 

شهر من دور است خیلی دور...

 

برای دیدنت باید از کویرها کنم عبور

 

چشمم روی بوته هاست، چه دلی دارن! صبور

 

سرزمینی که یه گل دارد و ندارد شاخه ای دیگر

 

همان مردیست که آمد و پای قدمگاهش جوشید نهر

 

 رئوفی که ضمانتش ندارد هیچ جا نظیر

 

خستگی سفر روی تنم می شود سوار

 

 لحظه شماری می کنم بزارم زمین این کوله بار

 

نیمه شب شهر غرق خواب و سکوت

 

پیدا می شود اتاق کوچکی برای این زائرت

 

قیمتی ندارد این لحظه ها در مجاورت

 

قدم ها چه شوقی دارند

 

کوچه های تنگ را یکی یکی پشت سر می گذارند

 

با نسیم ملایمی که نیمه شب مرا در صحن و سرای تو می سپارند

 

آقا اجازه... من اومدم

 

میدانم جوابم را می دهی

 

پس... سلامی از ته دل می دهم

 

آرام می خوانم اذن دخول

 

دیگر نیستم خسته و ملول

 

آقا بگیر از من این دفتر و قلم

 

حال این لحظه ها بزار بماند میان تو و خودم

 

چه سبز و سر حالند گل های ایوان

 

با آنکه هنوز نیست خبری از باران

 

حتی اینجا کبوتران هم زیاده از حد دارن خواهان

 

چه دارد می برد با خود این میهمان

 

شاید حسرت و دلتنگی این لحظه ها یادش بیافتد کماکان

 

از خیلی ها دارم التماس دعا

 

من دعا می کنم تو آمین بگو آقا

 

به یاد سقا می خوانم زیارت عاشورا

 

در این زمان بارانی قشنگ می گیرد صحن و سرا 

 

من یقین دارم حاجتم را می گیرم

 

پس گوش دل می سپارم به صدای ناقاره ها

 

گوشه خلوتی کنار یکی از ضریح ها می بینمش

 

جلوی هق هق گریه هایم را خودم می گیرمش

 

این اشک ها که آزاری ندارد

 

چشمانم بی صدا، با ادب می بارد

 

آقای من، مولا رضا......

 

چه دلتنگتم، قدر تنهایی اون بوته ها

 

ریسمانی از امید دارم اندازه اون جاده ها

 

تنهایم نزار در دنیایی از بیراهه ها

 

من کوچکم، اندکم، نیستم اندازه ای

 

با این بی مقدار کن مدارا و سازشی

 

ضامن آهو شدی، ضامن یک دختر هم می شوی؟

 

تو کریمی،رئوفی پیش خدا بی آلایشی

 

از تو دارم انتظار هزاران پنجره گشایشی

 

نمی پرسم از بی معرفتی هام چی می کشی

 

چه دارم بگویم از این همه سرکشی

 

ولی "نه" هرگز نیست در شان کریم، چنین فرمایشی....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۳
زینب بانو

نظرات  (۷)

سلام بر زینب بانو

خیلی زیبا بود خانم گل

سپاس از حضور سبز در کلبه عزیز

من با نام صندوقچه بانو شما را لینک نمودم در صورت تمایل تبادل نماییم

با آرزوی بهترین ها برایت

پاسخ:
       سلام از بنده

ممنون از حضور گرمتون، شما لطف دارین

چشم ولی وب شما همانطور که گفتم فعلاً دچار اختلالاتی هست ان شاء الله که رفعش کنین

در خدمت هستیم

منم آروزی توفیق و سلامتی دارم براتون

 

یا علی مددی

 

سلام خواهر بزرگوار
بنده در وبم زیارت تمامی اماکن مقدس را به صورت انلاین گذاشتم
هر وقت دلتون هوای زیارت کرد به وبم تشریف بیارید
زیارت اقام شاه عبدالعظیم هست تا مکه وکربلا ومدینه وامام رضا
موفق باشید
پاسخ:

سلام خواهرم

چه خوب، کار خیلی خوبی کردی

همه این وب هارو تو پیوندهام دارم  عزیزم

ولی برای عرض ادب حتماً به وبت سر می زنم

 

یا علی مددی

 

سلام مرسی از حضورت
شاد و موفق باشی

پاسخ:
سلام، ممنون از لطفت، شما هم موفق و سلامت باشین

یا علی مددی
۰۳ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۰۷ فیروزه اشرفی
سلام.
مثل همیشه بانو عالی بود.
یک دونه ای ...به خدا
موفق باشید.
دوستون دارم.
یا علی

پاسخ:
سلام، مرسی عزیزم، لطف داری همیشه

یا علی مددی
۰۳ خرداد ۹۲ ، ۰۴:۲۳ پـــیـــرمـــــــــردی 24 ســـــالــــه
مراقب وزن ها باشید

مار بر وزن
...
بهترین مرکب برای راندن هوس واژه ...


مرده اند انسان هایی که فقط

بروزم
...

پاسخ:
ممنون از حضورتون

یا علی مددی
با سلام

از شما دوست عزیز درخواست می شود تا با نشان دادن عمق ارادت و پیروی تان از امام عصر، حضرت صاحب الزمان (عج) با امضا ذیل بیعت نامه با آن امام عزیز، در این حرکت عظیم به خیل سپاهیان مهدی فاطمه (عج) بپیوندید. این چالشی است برای همه ما که بسنجیم چقدر برای یاری امام زمان (ع) آماده ایم.

http://albeyatolellah.blogfa.com/post/56

در انتظار حضور و عزم جزم شما هستیم.

یا مهدی

پاسخ:
سلام، ممنون از حضورتون،صرف اعلام حضور که نمیشه به یقین گفت ما واقعاً آماده ظهوریم، مقدمات ظهور خیلی گسترده تر می باشد که در رأس باید عمل قرار گیرد
ان شاء الله همگی لایق به درک ظهور آقا باشیم

یا علی مددی
خداوندا به من بیاموز:
دوست بدارم کسانی را ، که دوستم ندارند
عشق بورزم به کسانی ، که عاشقم نیستند
محبت کنم به کسانی ، که محبتی در حقم نکردند
بگریم با کسانی ، که هرگز غمم را نخوردند
و بخندم با کسانی ، که هرگز شادیهایشان را با من قسمت نکردند .

پاسخ:
خیلی زیبا بود، ممنون از حضورتون

یا علی مددی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی